אני מורה לאנגלית ובמשך רוב השנה מלמדת באופן מסורתי את תלמידי כיתה ח'. רציתי לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולאפשר לתלמידים שלי חווית למידה קצת שונה וחוויתית. תלמידי עירוני ו'- רוגוזין הם תלמידים של מהגרי עבודה ומבקשי מקלט ממדינות שונות מיבשת אפריקה ואסיה שאינם מחוברים למדינות מוצאם.
על מנת לענות על הצורך של חוויה שונה, בשילוב לימודי אנגלית וחיבור למדינות מוצאם, חשבתי על פרויקט מדינות שבו התלמידים יתחלקו לקבוצות יעבדו יחד ובשיתוף פעולה, יחקרו וילמדו על מדינות המוצא השונות של הוריהם. תוצר הפרויקט יהיה פוסטר המכיל אינפורמציה על מדינת המוצא שנבחרה (דגל, דת, חגים, מאכלים מסורתיים, תרבות ועוד...) בסוף הפרויקט, יהיה יום שיא שבו התלמידים יציגו את הפוסטרים שיתלו ברחבי בית ספר, ויכינו מאכל נבחר של אותה המדינה וכך בתקווה יתחזק הקשר שלהם גם למדינות המוצא שלהם וגם ימשוך את תשומת הלב של כלל תלמידי בית הספר משכבות אחרות.
שם בית הספר |
יישוב |
---|---|
עירוני ו' מקיף | תל אביב - יפו |
תלמידי ביאליק-רוגוזין הם ילדים של מהגרי עבודה ומבקשי מקלט ממדינות שונות. רוב התלמידים אינם יודעים הרבה על מדינות המוצא של הוריהם. מטרת הפרויקט לעודד את סקרנותם ולספק מידע עבור כלל תלמידי בית הספר.
התלמידים ישתפו פעולה אחד עם השני במהלך העבודה, יחזקו את הקשר למדינות המוצא שלהם, בסוף הפרויקט התלמידים יכתבו רפלקציה על תהליך העבודה כשאקרא את הרפלקציות ארצה לראות שמחצית מהתלמידים לקחו לפחות דבר אחד מתהליך העבודה ויצירת המשימה.
9 פוסטרים בגודל של A2 שנוציא בהדפסה בבית דפוס. חומרים ומוצרים להכנת מנות נבחרות של המדינה ביום השיא, חומרי עיצוב לייצר תלבושת מסורתית.
ציוד / שירות נדרש | כמות | עלות יחידה (כולל מע"מ) | עלות כוללת (כולל מע"מ) |
---|---|---|---|
פוסטרים
כמות: 9
עלות יחידה: 112 ₪ |
9 | 112.00₪ | 1,008.00₪ |
קישוטים
כמות: 9
עלות יחידה: 60 ₪ |
9 | 60.00₪ | 540.00₪ |
מצרכי מזון לאוכל מסורתי
כמות: 9
עלות יחידה: 100 ₪ |
9 | 100.00₪ | 900.00₪ |
לוגיסטיקה | 7% | 171.36₪ | |
סליקת אשראי | 2.925% | 76.62₪ | |
טבלת משאבים | סך הכל: 2,695.98 ₪ |
אין תורמים לעת עתה, היה הראשון!
0 תגובות